1:a advent

Sitter i soffan framför tvn o väntar på lite skidor att titta på, fryser lite så jag har kurat in  mig i en mjuk filt idag. Det är kallt att bo i hus men mysigt.

                                             Älskar kolla skidor på tv på söndagar..


Igår var jag på tjejmiddag hos Marie Lennartsson, supertrevligt o supergo mat! Förrätt: ost, parmaskinka, salami, foccacia, nå gott svart grejs me konstigt namn mm.. Varmrätt: Rådjur och potatismos i ugn o sås. Efterrätt: Vit chokladmousse med hallon! Smaskens kan jag lova! Tack Marie! 

Mattias han var på 30 årsfest i kungsgårn det va Viken som fyllde. Full o go kom han hem på natten iaf utan hem nycklar såklart.. tur var det att han glömt dom hemma bara o inte tappat dom, då hade han fått skäll :D

Isak fick sova hos mormor och morfar han ♥

Ska snart iväg och hämta han för vi ska på stan, är ju 1 advent idag och skyltsöndag på stan! hoppas nån säljer knäck för det måste jag bara ha..

                                         Knäck+1:a advent=sant

Snön den fortsätter att ösa ner utanför fönstret, mysigt med snö men nu får de räcka tycker jag...

  Börjar likna snökaos ju..

                                                                                                              

                                                    Ha en mysig 1:a advent...

.. nu ska stakarna fram =)

Kommentarer
Nettan säger:

Oliv tapenade med chilli heter det goda svarta :)

2010-11-29 | 21:07:54
Anonym säger:

aha!! tackar= )

2010-11-29 | 21:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback