Tisda fm!

Nyss kommit hem från en kortprommis efter lämnat I på dagis! Vinkat till Hoforsbilen trots majsan inte jobba men vad gör det=)

Igår köpte jag ny bikini! jippi va kul synd min kropp inte passar till den men jag jobbar på det.. inge träning dock idag heller ont i halsen än!

Idag ska jag dammsuga, söka nå jobb , åka till ica .. sen baka med I  efter dagis för vi väntar besök av Maarit, Johanna och lilla Maja idag=)

Ska nog börja med trippen till ica nu.. hej så länge!

                            
Nya bikinin, dock ska jag inte ha den på tröjan sen:D




Kommentarer
Kattan säger:

Snygg!

Min bikini får jag nog ha ovanpå kläderna i alla fall jag, enda sättet att våga gå ut i en bikini! :o

2010-05-25 | 11:40:36
Bloggadress: http://trivs-i-brattfors.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback