Soliga månda!

                                                                    

Grymt härligt månda idag! Solen har värmt som en het sommardag såå härligt! Mera såna dagar tackar!

Helgen bestod av mys med Jenny på fredan... vi solade(kräftröd blev jag då eftersom jag inte solat på ett tag då!) åt go mat , spaade lite och hade det mysigt!!

På lördag var det kalas åt M:s farfar uti i stugan i Hammarby, perfekt dag för kalas, för sommaren kom verkligen hit i lördas! Äntligen säger jag bara! Bara den håller i sig så!! Sen blev det grillning på vår nytrallade balkong: ) M hade gjort så fint så!!

                                   
 slutresultat kommer snart ...

Sönda gick i städningens tecken... garderober och klädlådor o källaren! Behöver ju grejor till Runstens loppis på fredag, lördag =)

Idag kom junior hem!! Varit ute nästan hela dagen vi ,promenerat med Å och S till vasaparken i det härliga vädret, kollat på fotbollsskola, sen lekte han lite med Sebbe innan maten. Sen bad och nattning.. lite gråt och gnäll blev det å! Anar att han vaknar i natt som ofta annars efter konflikter under dagen! gobiten min! Så jobbigt att vara hård på det man sagt när han blir så ledsen men det behövs!

Nu kollar jag lite på tv i sängen, hoppas junior somnat nu har inte hört nåt på ett tag så..

Nä nu e det godnatt snart...

för så här trött e jag nu=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback