...

Nu var det typ en vecka sen igen! Har väl fullt upp antar jag!

Sista april blev det Tacos i stugan sedan kubb och öl hos syster, riktigt trevligt! Hemma vid 3 tiden sådär lagomt full och go!

Dagen efter hämta vi I som sovit i Bovik och åkte till hammarby för lite mat med M:s familj! gott och trevligt! Sen blev det filmmys och godis till kvällen!

Sönda hälsade vi på lilla Maja! Maarit och Mats lilla bäbis, såå himla söt var hon!

Fixat pass har vi å eller M och I som inte hade giltiga då! hoppas bara man får resa nånstans nångång nurå!

Månda bjöds det på fika hos Sevve, hon fyllde ju år! Gratttis gumman!

Nu borde jag rycka mig ur stolen och zumba loss lite innan jag ska hämta I på dagis! Vet inte vad vi ska hitta på idag kanske blir badhuset eller lek med nån kompis, får se vad han vill! 


En bild på Eddie och Douglas:

                        
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback