Väntar..

Idag e det inte lika kallt men blåser så in i helvete istället brrr..!

Petra har varit här idag, fick prata av oss lite , spela lite mario och så hann vi med in till valbo och spendera 290 kr var! Blev ett par härliga mjukisbrallor: ) Nu e jag hemma igen och väntar på att M ska komma hem och I för den delen, han har lekdag hos pappa sin idag så det dröjer lite! Borde sätta igång och städa eller nåt nu jag men ska nog slå på tvn och kolla skidskytte istället! Borde träna oxå men orkar inte.. jag bara väntar, väntar på att nåt ska hända.. Mår inte så bra just nu! Funderar och undrar vad jag gjort för fel men kan inte komma på nåt! Jag har ju inte gjort nå fel alls! förtjänar inte att må så här! TACK så jävla mycket Man får tydligen ingenting tillbaka längre hur mycket man än kämpar...  

Nog om det eller har egentligen ingenting att säga mer just nu.. längtar till sommaren nu! borde ha vänt då tycker man!

Hoppas ni har bättre dag än jag!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback