Sönda..

och isak har åkt till Pappa sin! Ska försöka njuta av att va barnledig då, med träning och städning och sånt!

Igår var vi i Storvik och hälsade på Maarit och Mats och Johanna och Jennifer, blev lite pulkaåkning(som slutade med en rejäl vurpa för Isak stackarn oj så ha grät) Sen blev det fika och lek hemma hos M och M då hade grinandet gått över iaf!!Kollade hockey, robinson och åt pizza!! Mysigt och trevligt!! Kul att I och J leker bra ihop!!
                              
                      
Blev inte så mycke sömn dock inatt för fröken Runsten för junior grät nästan hysteriskt ett tag och hade så ont i benen.. men däremot sov han till halv elva det var skönt!!

Idag träffade jag Jessica på Jernvallen för det var ju tidningcupen, kollade några matcher och pratade lite skit, vi ses alldeles för sällan tycker jag måste bli ändring på det! 
  
                                                                             

Hemma väntade färdiglagad middag av kärleken! Jag har det bra jag= ) I åt bra idag å! Sen kom J och hämtade sonen och det kändes tomt genast i vår lilla lägenhet ..

Nä nu skriker soffan efter mig hör jag: )

jobb igen nästa vecka, bara två veckor nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback