Snart helg iaf!!

Torsdag och inget känns nå bättre idag alls förutom att det snart är helg! Tycker allt har gått så jävla dåligt till med tabbar hit och dit! dessutom fattar jag ingenting.. Ringer de inte mig om det dyker upp nå nytt sen..då vet jag inte vad!! Har dock mina aningar..

Nä lär nog börja tänka lite positivt som Helene på posten sa " tänk vilken chans du har nu då och göra det du verkligen vill" men hur gör man då när man inte har nån aning vad man vill?? hmm det ordnar sig som man brukar säga!

Nu är det dags att hämta min lilla prick:) alltså Isak då såklart som e alldeles prickig av vattkoppor! Gobiten.. Han har fått varit hos mor och far nu när jag jobba! känns lite som jag överger han nu men måste ju jobba
 trots man inte har nån större lust när jag vet att jag inte får ett skit tillbaka fy fan alltså va trist men men vad gör man..

Skönt med freda imorrn iaf.. Då blir det äntligen mysfreda med mina underbara killar♥ lite tacos vill nog I ha och det ska han få såklart!

Måste bara berätta vilken underbar son jag har.. berättade för han varför jag var så ledsen och sa att jag inte fick jobbet som jag ville ha och att då får man mindre pengar och så kankse vi lär vänta lite med hus och sånt! Då sa han " men mamma vi kan ta pengar ur min plånbok ju  " Då fick jag tårar i ögonen.. Älskar dig Isak!!

Nu är det dags hej svejs.....




Kommentarer
Marie. säger:

Men å gullungen då! Lite söt =)

2010-01-15 | 00:23:28
Ann säger:

Men vad gulligt sagt :)



Kram och trevlig helg!

2010-01-15 | 16:20:55
Bloggadress: http://trivs-i-brattfors.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback