Sköna sönda!

Vaknade runt 9 i dag, inte direkt utvilad dårå! Var ju på fest hos Anna  och Oysten igår sen blev det Livingroom och Arvingarna, jäkligt besviken måste jag säga varför kan de inte köra lite
"kung i stan" och "sången till jennifer" osv nää men vi kör lite Tomas Ledin istället va braaa!! Så Ingen höjdar utekväll igår men det har ju sin förklaring kan jag säga.. Trevlig kväll med Quiz och så iaf hos Anna och Oysten: ) 

        
     luktar nostalgi( som tyvärr uteblev pga av dåliga låtval)

Tänker iaf försöka njuta av denna sköna sönda med att bara ligga och slappa i soffan, sova lite kanske, kolla Vm final i bandy och bara ha det najs! M e på match i storvik han, men jag orkar fan inte  åka dit att kolla! Passar på att slöa idag för imorrn är det full fart igen, då kommer gofisen hem!! : ) Förresten kan bli bio ikväll kom jag på, myser ner mig i soffan lite nu först...uscha imorrn e det dags för Arbetsförmedling besök! Nu är man officiellt helt jävla arbetslös! Men idag...


                     
biomyssöndag ♥ efter bandyfinalSverige-Ryssland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback