Sista veckan..

Måndag och jag vet inte om jag vill att veckan ska gå fort eller sakta! Känns piss att sluta iaf, fast konstigt nog känns det inte som jag kommer sluta har väl inte gått in i skallen än, kanske lika bra det!!

Helgen var jag och Linda och överraskade Ann med ett Besök uti i skogen!! Det blev bastu och babbel med ost och kex! såå mysigt! Sedan bjöd Stefan på lite käk, Fläskfile och potatisgratäng MUMS va gott det var! Sedan babblades det till sena kvällen! Vaknade utvilad runt 9, då blev det frukost med allihopa tom katterna var med:) Charlie 22 var min favorit: )

Sen bar det iväg hem för jag skulle ju börja  flyttstädningen som jag tagit åt mig så i helgen har jag städat , städat och städat!! Fick tjälp av kära syster med toaletterna dock e jag  inte riktigt klar men snart så! Hann med lite mysa med kärleken ändå iaf, fick också lite goa varmamackor levererade av han under söndagen Tack älskling♥

                  
 

på kvällen beställde vi pizza!!                          


Men nu blire ordentlig mat ett tag , Isak kommer hem idag! äntligen!!

kram så länge...

Kommentarer
Ann säger:

Gullig du är <3

Det där måste vi göra om fler gånger.

Kram =0)

2010-01-26 | 10:54:23
Bloggadress: http://trivs-i-brattfors.blogspot.com
Marie. säger:

Men gud vilken kanonkväll ni verkar ha haft! avis

=)

Men jag antar att ni är mer än värd det, kan ju bara tala för dig gumman, känner inte dom andra men eftersom det är dina vänner så är dom nog det =)

Pussar och kramar på dig!

2010-01-26 | 17:19:44
Bloggadress: http://mariekexxet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback