Freeedag!

Så skönt med freda måste jag säga, alltid skönt med helg när man jobbar men snart e det slut på det å då kommer man inte veta om det är helg eller vardag längre! Uscha jag vill inte sluta jobba... men vem vet de kanske försöker hitta en lösning att ha mig kvar!! haha tror du på det?? inte jag! Inte ett jävla dugg!

Zumba i tisdags var ju skitaroligt, mycket tack vara Elvis, instruktören då helt underbar "cmon sexy girls" bra musik att skaka fläsket till å , älskar salsa! Tyvärr har jag inte råd att fortsätta, lite för dyrt för en arbetslös mamma! Egentligen för dyrt överhuvudtaget faktiskt! Ska väl kanske köpa cdn och köra lite hemma!!: )

Tränade på gymmet igår för mig själv och jag kan säga jag e inte en av dom som tycker det är kul att träna själv som många andra tycker! Jag vill prata med nån ibland.. men som sagt man får ju allt gjort mycket fortare! kanske om jag hade en egen mp3 i öronen med min egen musik så skulle det nog vara roligare!!

Efter gymmet tog jag och syrran en sväng in till valbo, jag köpte nya träningskläder!! Mycket fokus på träning nu för tiden: ) 2 blockljus och en founation blev det oxå för den delen

                                      !
                      




Sen blev det soffan för hela slanten med kärleken♥

Idag blire mys och bastufreda: D

Trevlig Helg på er!!


Kommentarer
Ann säger:

mmmmysigt :)

2010-01-22 | 11:01:41
Bloggadress: http://trivs-i-brattfors.blogspot.com
Nettan säger:

Positivt tänkande! Tråkigt för dem o förlora en som blivit nominerad till bästa medarbetare.

2010-01-24 | 09:53:03
Marie. säger:

Va kul! Jag vill också träna!

2010-01-25 | 14:03:56
Bloggadress: http://mariekexxet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback