90 år!

Förra veckan blev det inge jobba alls men kände sig inte ledig ändå som vanligt..

. Storsjöodjuret Tog en bild på storsjöodjuret i helgen; )

Helgen började då med en resa till Jämtland och Östersund, drygt att åka bil men det gick bra! Isak spelade Nintendo trots att han hela tiden sa " jag hatar det här spelet " ett antal ggr: )

Fredagen blev det bara att checka in och sen ut och äta lite(pizza igen) sen blev det mys på hotellrummet för att sedan somna och invänta scandicfrulle! Isak åt 2 skorpor och melon han, ingen storätare direkt! jag och M åt desto mer! På tal om att äta så har jag gått upp i vikt så idag startar jag mitt nya liv, med träning och vv cdn igen då, hoppas på bättre lycka den här gången. har ju lyckats en gång med -16 kilo! Målet är -10 nu iaf!



Lördagen var det dags för fest då.. spenderande först dagen i Östersundcentrum, himla mysigt där faktiskt! Blev ett par nya täckisar och ett par tights till kvällen i ära!  Senare efter lite "göra sig fin grejer" sen så styrde vi kosan mot Ås där lokalen var som vi skulle fira födelsedagsbarnet i.. Farmor var det som fyllde! 90år ung blev hon grattis! Det bjöds på mat( dock inte mat i min smak ) och underhållning i form av systers och min favvoinstrument fiol haha! Ingen stor favorit av det men de är jäkligt dukiga på det iaf! Speciellt Irja.. själv e man ju helt omusikaliskt! Kvällen slutade tidigt men var roligt att träffa lite släktingar händer ju inte så ofta!




Söndagen blev det frulle sen bilfärd mot Sandviken och hem! Våran gps hade fått fnatt så vi var på väg att åka fel ett par ggr! Nära döden var vi kanske å nån idiot som kom över på våran sida av vägen uscha då gick pulsen upp snabbt kan jag säga!

Väl hemma upptäckte vi en hel del nya prickar på isaks mage, trodde först det var moluskerna som spridit sig men visade sig att det var vattkoppor såklart! Stackarn men skönt att han fick det nu när han e liten, jag däremot var 15 och de e inte de roligaste.. hoppas det blir lindrigt för han! Önskar jag kunde vara hemma och ta hand om gobiten men måste ju jobba när jag får! : (

                                                                         


Just nu sover I , väldigt trött och utmattad idag! M e och tränar och jag sitter nyduschad och skriver lite och småkollar på tvn. Tränat med tjejerna idag , nu jäklar måste jag komma igång!! beach 2010 närmar sig ju!!=)


                                    
 slank och smal till sommar och beachen kanske?


kram och natti!


Kommentarer
Ann säger:

Jajamensan, nu tar vi ny friska tag om valkarna för att möta sommaren slanka och fräscha, den här gången kommer vi att klara det =0)

2010-01-12 | 14:40:09
Bloggadress: http://trivs-i-brattfors.blogspot.com
Marie. säger:

Men ååå, scandicfrulle fy fan va gott!

Ni verkar haft en bra helg med fiol å allt, hälit =)

Haha, dom där GPSapparaterna är inte att lita på!

Fick nyss sms av dig om träning, nu jäklar kör vi!!

PUss!

2010-01-12 | 16:10:14
Bloggadress: http://mariekexxet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback