2 dagar kvar...

Vaknade dödstrött idag! Pallrade mig upp väckte sonen som oxå hellre hade legat kvar i sängen men vi var ju tvungna helt enkelt, har ju faktiskt 2 dagar kvar att jobba! Isak var lite kinkig idag och gnällde som en tok att jag glömt hans väska osv. slog mig tom! Bråkstakern! Men vi kom i tid iaf: )

Väl på jobbet så känns det inge bättre idag heller vill bara att det tar slut nu! Men kommer sakna mina kära arbetskamrater såå mycket!

                             


Kollade Radhus med M igår, det gick väl bra tror jag men vi vill inte betala det de begär så det blir väl inget  vi får se! Får diskutera lite mera först å kanske! Men det verkar ju bra!

 sånt här fast rött!

Idag ska vi hem till Emil och leka lite, och så ska jag och Anna passa på att smita iväg och shoppa inflyttpresent till X:et och Oysten som har fest på lördag: ) 

                                                                 


Längtar till mysfredag nu! Då jäklar blire massa godsaker och god mat har jag bestämt nu Mattias bara så du vet
; D   Det är jag värd! Synd bara Isak är borta i helgen: (

Nu e det lunch snart: ) Pappsens Tjockpannkaka e inte dum den! men inge fläsk och sånt dänt i den inte blää.. bara vanlig och go!!: )


Kommentarer
Ann säger:

Jag kommer att sakna dig också! Jäkla skit också :(



Kram på dig och ha en riktigt mysig fredagskväll =0)

2010-01-29 | 15:56:05
Bloggadress: http://trivs-i-brattfors.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback