Schlagerlördag..

                                                         Gå till full bildstorlek


Idag börjar Schlagern!! Det blir PIZZA och GODIS med Severin och Isak ikväll♥= ) M e på fest , hockey och match , dock inte den ordningen men ändå! Hoppas de sköter sig iaf! kommer väl hem en fullis inatt antar jag; D

Gå till full bildstorlek

Har tränat idag oxå sen blev det badhuset med Mamma pappa syster och sonen min! Det var både härligt och roligt o jobbigt man e lite som ett slakt nu kan jag säga, trött som få! Men lite pizza på det här så! Då jäklar: )...


                                                       
Gå till full bildstorlek


Nu får Severin dyka upp så vi kan åka iväg och handla lite gott! Ha en mysig schlagerlörda, det tänker vi ha= )!!

Kommentarer
LördAnn säger:

Mysigt med Melodifestivalen och Dolph är såå charmig och rolig :)

Saknaaar dig!!!

Kram

/Ann

2010-02-06 | 22:42:47
Bloggadress: http://trivs-i-brattfors.blogspot.com
LördAnn säger:

Hallå igen bruden! Du har en blog Award att hämta hos mig!

2010-02-06 | 23:45:10
Bloggadress: http://trivs-i-brattfors.blogspot.com
Anneli säger:

Saknar dig jag å!! vill komma tillbaka nu! va e de för nå?=) ska kolla det! kramis

2010-02-08 | 08:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback