nya krafter..

jamendåså! Måndag igen allt som vanligt förutom att jag är totalt fullständigt utan jobb.. Besökte Af idag för ny handlingsplan, ser inte bra ut men planen är väl att jag ska försöka slänga ut massor av spontan ansökningar eller försöka skaffa praktik som kan leda till jobb!

                               
Gå till full bildstorlek jobbansökningar: )

Hämtade junior på dagis i dag, alltid lika underbart att träffa han när han varit borta trots att det bara var över helgen han var borta! Nu sussar han skönt i sin säng! Har blivit lite kaxigare nu märker vi, mycket hot försöker han med! " kommer inte du så tänker jag inte inte sova osv"  Bråkstaken min♥! Men det är väl övergående ..



Nu ska jag återvända till soffan en stund innan sängdags hoppas bara  man får sova inatt utan snarkningar ; P natti natti!

Kommentarer
Kattan säger:

SAKNAR DIG JÄÄÄÄTTEMYCKET!:( Kraaaaaaaaaaaaaaaam

2010-02-03 | 13:21:17
Bloggadress: http://trivs-i-brattfors.blogspot.com
Anneliiiiiii säger:

buhuuuuu! Jag dig å!! kramisssss

2010-02-03 | 19:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback