Ny härlig vecka!

Gå till full bildstorlekOch Solen skiner idag: ) Isak ligger och kollar film han , vi skulle varit på seljansborg idag egentligen men han ville inte! Dags att stänga av filmen och gå ut i solen iaf nu..

Igår var det simskolepremiär, gick riktigt bra han orka nästan va med hela tiden och han tyckte det var roligt! såå skönt han tycker om nåt!

                                            
Gå till full bildstorlek

Sökte ett jobb idag som jag redan sökt haha måste tro jag e knäpp där säkert men skitsamma! Blir galen snart utan jobb! Lagt bud idag å! pirrigt! Hoppas allt löser sig för oss nu!

Nu operation få med Isak ut= )


Kommentarer
Mary! säger:

Aa va har ni lagt for bud da tro, nu blir jag ju nyfiken! Vi maste ses nar jag kommer hem, saknar dig!

Bra att du inte jobbar sa kan vi aka och trana nar vi vill ;0) men forstar att det ar drygt nar du sa garna vill, haller tummarna hart!

Manga kramar och pussar!

2010-02-10 | 01:35:04
Bloggadress: http://mariekexxet.blogg.se/
Anneli säger:

Det godtogs inte vårat bud!: ( Jaaa vi måste ses gumman saknar dig å! nästa vecka e jag barnledig men då e kanske inte ni hemma än! Puss och kram på dig!

2010-02-10 | 09:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback