jaha snart freda igen..

det är väl skönt kan man tycka..om man jobbade! Eller tycker det iaf slipper sitta vid datorn och söka jobb några dagar ju!

Blir till och ta hand om varandra och bara mysa på freda känns som vi behöver det! Först blir det mystorsdatacos med Isak ikväll♥, han som beställde det idag eftersom han åker till pappa sin över helgen imorrn! Behöver en sån nu å!  

   Gå till full bildstorlek

Blev inga goda besked har man ju redan kunnat räkna ut tyvärr.. väntar på nästa besked den här veckan å! jobbesked istället hoppas verkligen jag får det nu trots det är i hofors!

Igår var vi och besökte Linda Ida och Emil, som alltid var det roligt! Den här gången bakade Linda muffins åt oss: ) gott var det såklart! Tiden rinner iväg så fort där men de hann leka och jag hann prata av mig och även  beställa lite oriflame grejer oxå=) dock till Mattias den här gången!!

Hemma väntade maten på bordet , vi har det bra vi!: ) Sen var det  Os dags igen , hann tom med en film som vi lånade hem av Linda!
Gå till full bildstorlek en Bra Annelifilm tycker jag, romantiskt komedi precis vad jag behövde! Grattis Sverige till Nästa guld! Staffettherrarna!!!    
     
                                                                         
Gå till full bildstorlek

Idag började dagen dock med en OS besvikelse! Tre kronor torskade mot Slovakien och därmed var OS slut för dom, trist som
f-n!         
                        
Gå till full bildstorlek

Nu ska jag ta en dusch, blev ju lite svettig efter promenixen jag tog nyss! Sen åka handla sen hämta Junior och hans kompis Hugo ska med hem och leka idag! Sen hämtar syster Isak en sväng ska till valbo tydligen! Sen så blire äntligen tacomystorsda : ) längtar efter mina killar just nu ♥, Allt blir tyngre när jag är ensam...


massor av kramar till er som vill ha!

Kommentarer
M säger:

Kommer snart o pussar på dig min godbit:)pusssssssssss

2010-02-25 | 15:25:56
A säger:

snart??? fortfarande inte här ju och kl är nio! snacka om mysfreda: P

2010-02-26 | 20:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback