Inge jobb heller..

Nä tyvärr fick jag inte jobbet! Varför vet jag inte.. gjorde bra intryck sa dom och de skulle behålla mina papper! Det är väl bra det men varför inte anställa mig nu!! ?? Nya tag nästa vecka då!

Fredakväll och jag sitter i soffan för mig själv, surfar runt kollar på Lets dance litegrann, OS hade inge intressant att erbjuda just nu (eller staffetten höll jag på att glömma) men också kanske kl 00.00 om jag e vaken, final i curling för damerna! Heja!!!

                                           
 vs 



                                                               Go Sverige!!
   


Idag har jag hunnit Varit på köpis två svängar , först med mor, far och min son! Blev lunch på Ikea! Tackar! De bjöd ju såklart mina snälla föräldrar! Isak fick 200 av morfar att köpa vad han ville, blev lego och bakugan(stavas kanske så) Han var jättenöjd! Mormor köpte jacka och tröja som han motvilligt prova! Blir visst Alltid dyrt att åka till valbo med oss ....


                                                  


Senare åkte jag in med syster! Fick ju inte gå i mina affärer när gobiten var med ju! Kom hem med en hel del faktiskt: ) men med lite mindre pengar i plånboken förstås!

                                        

Nu kommer älsklingen strax 
   
O nu börjar solsidan..= )





                                        






Kommentarer
Marran. säger:

Va härligt å shoppa loss ibland! Det gjorde du alldeles rätt i tycker jag =)

Synd att du inte fick jobbet men dom verka ju tycka du va bra iaf så om det dyker upp nån mer chans så kanske dom tänker på dig!Håller tummen att du hittar nåt snart!

Puss å kram på dig

2010-02-27 | 10:20:40
Bloggadress: http://mariekexxet.blogg.se/
Anneli säger:

Tack gummsan! puss på dig

2010-03-01 | 21:48:49
Anneli säger:

Tack gummsan! puss på dig

2010-03-01 | 21:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback