Godmorgon

Lördamorron och jag har varit vaken en stund! M har åkt och jobbat o jag ligger kvar i sängen och glor lite på tv och bloggar! Tyvärr hade jag ett svagt ögonblick och ringde in till Ringoling, jävla skitprogram! Antar ni fatta att jag inte vann de där 15000 de lockade med!

Funderade på att börja träna igen idag men tänker nog skippa o börja lite lugnt med en cykeltur på träningscykeln det får räcka idag! Kommer igång nästa vecka!       

                                                                      


Grattis till Curlingdamerna till guldet, somnade i omgång 2 eller 3 och vaknade lagomt till omgång 11 då stod det 6 lika men Sverige tog hem guldet! Snyggt!

                                                               


Nä nu ska jag ner o hämta upp cykel igen, lika bra ha den uppe så den blir använd! Sen väntar brunch med syrran!! : ) Senare under kvällen blir det bio "Farsan" med Sevve o Henkan o Syrran o Pene o Mattias förstås sen tar vi en bit mat på nå bra ställe i Gävle! Ska bli roligt..

kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback