Fredasmys..

..började på Seljansborg för att leka lite var 3 barn idag iaf: ) Sen lunch med mor,far, syster, Mattias och Isak på stan..      
                
                            Gå till full bildstorlek

Sen åkte jag och syster o Severin in till Gävle/Valbo och handlade lite grejer! Mycket till morgondagens tjejschlagermiddag= )

 Nu ska det städas och laga efterrätten klar sen kanske det blir soffan förhoppningsvis! I har hyrt film han, men den har han hunnit kolla redan men hinner väl med ett par ggr till,  blir inte mycke till fredasmys idag tror jag..brukar vanligtvis kolla film samtidigt som vi äter men planerna går inte som planerat idag så får väl bli som det blir... M skjutsar mor och far till stan nu! Sen lite kvällsmat kanske! Blir varma mackor idag och pannkaka till junior, ingen helglyx direkt men bra ändå = )

                Gå till full bildstorlek

Igår var vi, jag och Isak och hälsade på Maarit, Johanna och Jennifer! Vi fikade och lekte och planerade semester till sommaren ; ) Grabbarna får helt enkelt bara följa med dom ; D !! Och gu som jag längtar till sommaren!

Gå till full bildstorlek                                  Gå till full bildstorlek

Idag e första genrepet på Göransson Arenan! Så roligt att Sandviken vaknar till liv å!

                 
Gå till full bildstorlek Den här killen såg vi igår utanför princan, log gjorde han mot oss å, trevlig kändis kanske eller så trodde han vi gick förbi där för att kanske få en skymt av nån kändis : D så var det ju faktiskt inte ,  då hade jag väl för fasen inte gått förbi i mina teamsportia byxor och trasiga jacka och Mattias mössa heller!!= ) Rätt söt han men kort!!

Trevlig Schlagerhelg!!

Kommentarer
Kattan säger:

Vi sparng ju ihop med Calle vi, från Idol, Sussie var "på" förstås ;) och fixade ett foto på han och sig! Han var också kort.

Ha så trevligt i kväll! Kram

2010-02-13 | 17:55:17
Bloggadress: http://trivs-i-brattfors.blogspot.com
Anonym säger:

haha härligt!!: )

kramis!!

2010-02-14 | 16:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback