fortfarande trött..

Lörda och känner mig inte alls så pigg men konstigt nog sugen på att åka till valbo iaf, är väl uttråkad helt enkelt! Måste ut och handla iaf, har inte en (go)matbit i kylen just nu!

Igår var vi hem till G-H för Kristina(daniels(mattias brors) fru) fyllde 40! Kalle och Annelie bjöd på god mat som vanligt! Lånade med Isak dit å(som egentligen var hos Pappa sin då) för att han skulle få träffa Alexander lite, blir ju inte så ofta tyvärr! Blev en trevlig kväll trots jag inte mådde så bra!

Hann(nästan) hem tills Os skidorna började och få se Anna Haag ta silvermedaljen! Sååå skönt! 
  
                               
Gå till full bildstorlek

Idag har inte jag och Isak gjort så mycke knop inte! Lekt med smurfarna, spelat lite Mario Kart  och kollat Starzinger 5 ! Åkte nyss hem till Pappa sin igen! Skönt(men trist) så jag får vila lite när jag mår sådär bara! Tur han kommer på måndag igen, Då e jag pigg igen jag lovar!


                                            
Gå till full bildstorlekStarzinger!!

Ikväll e det Schlager som gäller igen och mera OS! =) Ha en trevlig lördag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback