Blog award

♥♥Fick en blogaward av min kära vän Ann häromdagen tänkte jag skulle ordna det man skulle göra detta innebär att jag ska berätta 7 saker om mig själv som ingen kanske visste innan och sedan skicka vidare till 7 andra bloggare! So here goes:

1. Har min sons namn tatuerad i svanken, önskar dock den var bättre och större!
2. Är rädd för att flyga numera, förut gillade jag det!

 
Gå till full bildstorlek
3. Tycker om småa saker, miniatyrer av allt möjligt!
4. Har en hemlis!
5. tycker om att strosa runt naken hemma!
6. Väger sjukt mycket 84 kg! 14 kilo för mycket! En del säger att det inte syns men e väl snälla bara! Dags att banta kanske!!
7. Gillar att klämma finnar/pormaskar =)       
                                                                
Gå till full bildstorlek

Skickar härmed vidare till Majsan, Monika, Sandra A, (dessa bloggare uppdater aldrig ), Ann(får en hon å trots hon gjort det redan) Emmalustig fan jag läser för dåligt med bloggar ju så får inte ihop 7 stycken ens!

Gå till full bildstorlekNyss ätit Mcdonken,onyttigt men ganska gott! Har ni missat att många lampor har bytt färg idag förresten, mysigt iaf rött grönt och blått lite överallt i stan och ljus uppskickades på hela himlen i kväll! Eju premiär för Fest i 4 dagar idag Melodifestivalen har kommit till stan! Härligt när denna stad livas upp lite!! Önskar jag kunde vara med jag å...

Soffan nästa! eller först natta sonen! Nu är det Nog med Clone wars ikväll för hans del: )

Natti Natti



Kommentarer
Marie. säger:

Har ju haft viktigare saker for mig de senaste 2 veckorna ;0) dessforinnan var det ju nan som lyckades ha min dator i golvet sa den ar pa verkstan, pa jobbet far vi inte besoka bloggsidan mera, racker det med urs'kter nu nu ;0) men nog ska jag fixa den dar listan ;0)

2010-02-11 | 07:48:44
Bloggadress: http://mariekexxet.blogg.se/
Kattan säger:

Ja, Statoil macken är ju illgrön, har jag sett i alla fall :)

Kram

2010-02-11 | 16:22:28
Bloggadress: http://trivs-i-brattfors.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback