Annandagen..


.. och Julen är nästan förbi!

Firade Julafton i Sthlm med Mattias familj i år, fick vänta tills Juldagen att fira hemma eftersom junior var hos pappa sin i år. Första julafton utan Isak gick rätt bra ändå, saknade han tokmycke men jag vet ju att han hade det bra o de är ju huvudsaken, bara Mamma Anneli som e lite ego!

Snäll hade man varit å: ) fick en massa fina julklappar i år också! Tack allihopa♥ men snällast av alla var förstås Isak!

I och M sitter just nu o bygger ihop allt lego som han fått, Isak stormtrivs.. Mattias verkar också ha kul: ) Själv sitter jag i soffan o kollar på Sällskapsresan o skriver lite på datan.

Idag blir bara hemmamys tror jag men självklart är jag sugen att åka på mellandagsrea(vilken skräll va) men vädret talar emot sen vette fan om de e nåt jag verkligen behöver köpa, som vanligt då: )

Nä nu värker det i ryggen igen... måste inta ryggläge! Inte lätt att va tjockis heller; D


God Fortsättning

                                              






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback