Är Sommaren över?

Jo det verkar ju så eftersom jag skriver på bloggen igen! Så vad har hänt i sommar??
JO JAG HAR...

Sommarjobbat på sandvik, hur roligt som helst med Anki, Johan o Linkan o co..
Partajat en del..
Badat med Isak.. kanonsommar blev det ju faktiskt!
Varit i Stugan.. 
Sovit..
fiskat..
grillat..
ätit gott..
möhippat..
myst me familjen♥..
haft roligt me vänner..
fått jobb, iaf 6 månader.. jippi!!

Kommer lite bilder snart sörru..=)

Nu ska jag hämta mitt lilla♥

Imorgon börjar han i skolan!! 6 års då.. Spännnande!!



Kommentarer
Angelica - gamla grannen! säger:

Hittade på din blogg jag å! :o) Vad kul med jobbet. Fick du förlängt på Sandvik? Kram på dig!

2010-08-17 | 16:53:31
Bloggadress: http://babylundsten.blogg.se/
Anneli säger:

Härligt=) ja tackar det var skönt dock 6 månader bara men e en början ,inte sandvik.. utan försäkringskassan börjar jag på!! krrraam

2010-08-18 | 10:24:53
Bloggadress: http://annelirunsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback