gör ett nytt försök..

.. med att uppdatera här lite!

Började med att byta namn på bloggen..men kom inte på nå bra namn på den men det kvittar nog!

Vet inte om jag kommer ihåg vad jag gjort och vad som hänt den senaste tiden..

                                                                                                                                   .

..men min son har blivit stora killen iaf! år fyllde gobiten förra veckan så det har vart vuxenkalas hos oss och barnkalas hos hans Pappa i lördas! Massa skoj och presenter blev det= )

♥M och jag har firat 1 år ihop.. shit alltså vad tiden går! Det var ju nästan igår som vi stod och dansa på lobby till "Lady in Red" hihi.. härligt år var det måste jag säga♥

På tal om M så har han gått och blivit gammal oxå! 30 fyllde han nyligen och ställde till med fest! Blev en massa god mat och lite lekar och trevligt folk.. de sista rullade hem vid halv sex på morron!! Bra fest alltså..roligt hade vi oxå!

Och jobbat har jag inte gjort förrän den här veckan då..äntligen!! En och en halv vecka utan jobb e inte roligt alls det! Men nu har jag jobb tom till nästa månda= ) det e bra! Men inte tillräckligt Ge mig fast jobb nu!! hur länge ska jag behöva tjata!!!

Imon e myysfreda igen men den blir inte som vanligt utan jag blir alldeles själv, utan mina myskillar.. Isak e hos pappa sin och Mattias ska iväg på annat äventyr, roligt för han med jag kommer sakna ihjäl mig efter honom ju!! Kanske klarar mig om jag köper ett par kilo godis och tröstar mig med=) 

                               japp så får det bli!!

Idag ska vi köpa present åt pappa som fyller år imon, dessutom ska vi hitta en pensionspresent å för det glömde vi ju bort såklart när han gick hem..men morsan hon fick hon!Skäms på syrran och mig som glömde pappsen.. men det ska åtgärdas nu iaf!!: )till vårat försvar har han ju varit ledig hela sommaren så man hängde lixom inte med när han gick hem officiellt!

Senare blire mys med kärleken, sista kvällen tillsammans innan han far iväg över helgen, uscha en hel helg utan han!! ska jag säga som var borta en hel vecka med Majsan, men det var ju annorlunda
;D näää då! Längtar till Barcelonaresan nu som fan!! Då åker jag med Mattias ju!!!= )

                    ska bli såå myyys!





Kommentarer
Nettan säger:

Hmm, glömde du inte bort oss nu va, vi ska ju oxå me. Jag o Daniel alltså om du nu glömt det. Pusssssssssss

2009-09-17 | 20:25:21
Anneli säger:

Ja klart jag vet stumpan=) men viktiga var ju att Mattias ska med och jag ska inte åka iväg utan han igen menar..

2009-09-18 | 07:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback