fredag och borde ju vara mysfreda..

.. men tyvärr så e det inte så kul att ha mysfreda själv, ska dock göra mitt bästa!! blir idol och en massa godis och sen kanske en film! Hoppas M och D har det roligt resan men hur ska jag klara mig .. kanske blir nå utgång på lördag vem vet! Orkar nog inte två dagar hemma i min ensamhet! Får nog ringa en vän=)


                                                            
 + en massa snacks!!!: )

men först ska jag till pappsen och fira han som fyller år idag!! GRATTIS gogubben!!

och före det mysa med M innan han åker♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Idag blev det lunch på daisys, onyttigt!! Precis som igår när det blev MAX!  Jag som börjat mitt nya hälsosamma liv, det sket sig dom här dagarna iaf! Har dock börjat röra på mig nu och det känns jäkla skönt! och mera ska det bli vet dock inte vad jag vill göra!!

Nu e det 2 timmar kvar bara .. här ringer det som en tok! önskar man kunde ta helg nu men snaaart såå då cyklar jag hem!!  kram och trevlig helg!!

Kommentarer
Ann säger:

Trevlig helg själv på dej! Hoppas du fick ngn med dej ut ;)

Kram

2009-09-18 | 19:09:44
Bloggadress: http://trivs-i-brattfors.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback