Vardag igen...

Måndagmorron igen då och en ny härlig vecka framför oss..

Börjar med att säga att världen är full av fegisar, vissa större än andra!! Själv e jag åsså en form av fegis kanske men jag kallar det nog snarare ödmjukhet men alla ser ju olika på det! förlorar gör jag iaf tydligen påt..

Idag jobbar jag, en dag bara ..så då ryker 4 deltiddagar sådär bara härligt! De börjar försvinna nu sakta men säkert! va braaaaaaa... äh skitsamma nu lär man va lite positiv kanske!!

Helgen har varit trevlig med mys och tacos på fredag.. och lördagen började med lite fika på stan! egentligen var det Isak och Emil som fika men jag och Anna fick följa med den här gången; ) Syster dök upp och fick vara med
hon å!! Kollade Funky kids gjorde vi å och strosade runt lite, det var ju 

på stan och faktiskt hade en hel del sandvikenbor letat sig ut i det mysiga härliga höstvädret med sol och rätt så varmt! Sedan gick vi på Villa/hälsomässan och kikade lite.. Isak blev målad som pirat, sen var det inge roligt mer tyckte han och tjatade hela tiden om att vi skulle gå hem! Till slut gjorde vi det å!

På kvällen bjöd vi hem Syrran och Pejsen och Henkan och Sevve på lite mat, Kocken(älsklingen då) lagade nån god röra och bröd till förrätt sedan blev det grillade kycklingspett och potatis och grönsaker i ugn och en gudomlig sås till det å! Mums så gott: ) Sedan körde vi OS på M:s present :Ps3 resten av kvällen: ) 

                                           
       

Söndagen sov vi till halv nio iaf.. lite sovmorron fick vi! Under dagen blev det en tripp till Owe Janssons och 
och handlade lite saker som vi ville ha! Sen blev det en Pizza på Jensas, inte alls så gott som det brukar vara med pizza kanske var för man inte var bakis: D

Syrran och jag tog en sväng till Plantagen för att handla lite ljung och pryda i mitt fall balkongen: ) ska väl ta tag i det den här veckan så vi får lite fint där!!

ha det så länge..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback