Äntligen fredag!!

Kan man ju lugnt säga efter denna vecka på jobbet, pust och fy.. men snart bara halva dagen kvar tack och lov! Sen blire helg och fredasmys med sambon♥ och sonen♥.. Idag vankas tacos och film för nu e ju gobiten hemma och har beställt tacos till mysfreda! Ska bli gott och mysigt som vanligt! Gillar mysfreda skarpt nuförtiden: )

                                                          


Igår tappade I sin första tand! Han slog ju i den när vi var i Borlänge och badade i somras men har hängt kvar ett tag men igår var det dags.. den nya var ju faktiskt redan på väg så tandis så åt han att vicka på den så den skulle lossna, vilket visa sig var lyckat för det var precis vad den gjorde och såå stolt han var gobiten min! Tog med 10 kronan till dagis idag och visade att tandfen allt varit där i natt!! = )

Var och lekte hos Fam Larsson igår en sväng.. alltid lika roligt tycker Isak(och jag såklart) de leker så bra ihop gobitarna! Sen blev det (tyvär) Mcdonken igår å , gott men skulle ju inte! orkade inte laga nå mat helt enkelt,  fanns inte nå tid heller för den delen.. Systeryster kom förbi en sväng sen å för att hämta några skor men jag tror det var mest för att träffa Isak; )
                                
                                                           


Fick nya ytterkläder till I från mamsen igår, hon hade beställt på Ellos.. snäll hon Mamma: )

Nu känner jag för att göra helg!!får jag?=)

nä får väl allt vänta snällt till femifyra! 

... och förresten hoppas Kalle mår bättre idag Mattias♥





Kommentarer
Ann säger:

Tandfen hon är så snäll hon ;)

2009-09-25 | 14:51:23
Bloggadress: http://trivs-i-brattfors.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback