träningsvärk, jo tack...

Andra dagen e ju värre , men det visste jag ju det skulle bli! vilar tills lördag nu , då kör vi igen! tänker börja lite lugnt men fy vad ont jag har alltså men såå skönt ändå!! Tack för att du körde med mig marie, mera sånt!!

Igår blev det inte mycke gjort! hämtade Isak en sväng hos Jesper för jag hade lite tråkit när jag inte jobbade, vi tog en skogspromenad med mormor och lite lunch där å! Mysigt !! Sen blev det hem och vila och bada , blev lite spa med ansiktsmask och fotpeeling å! Blossade upp några finnar direkt , härligt att man fortfarande e ung för det heter väl ungdomsfinnar: ) Läste lite bok å , om Annika Östberg. Började med den redan i turkiet men blev bara en bit då, och så var det ju Majsans så jag glömde att låna hem den, Men min snälla kära syster köpte den åt mig! Inte ofta jag läser böcker men ibland så!!

                     
                                                      


Snart dags för hemgång...

Sen blire en sväng på stan, e ju halloween kväll på stan idag!! Isak ska gå med Syrran o mamsen så jag och några till ska möta upp dem.. Isak ska vara "Batman" =) borde ju klä ut sig jag å kanske men har ju fullt sjå med att klä ut mig till nästa helg då vi ska på halloween party.. eller maskerad .. för halloween e väl nu i helgen om jag inte missminner mig..


                                         
 Happy Halloween på er!!


Kommentarer
Marie. säger:

Haha, bra att det känns! Har också haft lite träningsvärk! Det ska kännas! Och bra att du inte blev avskräckt, tänkte att det där kanske var första och sista gången du ville träna med mig ;0)

Ungdomsfinnar heter det ja! Kanske smittade av sig några från mig å, hähä!

Kram å Puss på dig!

2009-10-30 | 10:54:14
Bloggadress: http://mariekexxet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback