Stockholm idag då!

Sitter här och väntar på att åka iväg till storstan idag=) nyss ätit frukost, ska föra över lite pengar nu och packa ner lite varma kläder sen åka iväg till Sthlm!

Idag blire fotboll Sverige-Albanien, ja jag vet att många tycker åhh vad spännande match not!! men jag tycker det är spännande roligt och skitkul iaf.. det finns ju iaf en mikroskopisk chans att gå vidare i vm och den lever jag på så det så!! FATTA vad avensjuk(vet egentligen hur det stavas men vill inte stava så) ni blir om det verkligen blir så!! Men vilket som så är det ju alltid roligt när jag och M ska hitta på nåt tillsammans, Ska hälsa på Kim och Johanna oxå!! Först en sväng på stan och kanske lite shopping och shopping gillar jag grymt som ni vet säkert!!

VM 2010 logga

Ska ringa till Linda å och fråga vad hon har för sig ikväll eller imorrn så kanske vi hinner med en fika eller nåt!!

Igår var vi på Annas topp till tå med mina goa arbetskamrater på myskväll med kurbad, bubbelbad, fruktbuffe,bastu och babbel Mysigt sörru! Tyvärr har jag inte tid att lägga in nå bilder så Ann blir nog lite besviken kanske kommer snart iaf... Eller så skickar jag dom till Ann hon e lite bättre på det där med bilder på bloggen, hennes blogg är förövrigt bättre en min å!! : ) jag fattar inte vad jag gör jag! Tog en evighet att få in kissemissen på rätt ställe ju!! haha

Nu en dusch och sen bär det iväg.. hoppas det inte e halt, har ju inte hunnit med att byta däcken än: /

puss och kram


Kommentarer
M. säger:

Jag är avensjuk =) ändå ja, hade vart kul å sett matchen å fått en liten utflykt på köpet, sånt gillar vi =)

2009-10-16 | 09:01:09
Bloggadress: http://mariekexxet.blogg.se/
A säger:

jaaa vi älskar roadtrips!!=)

2009-10-16 | 11:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback