månda igen!

japp och inge jobb.. börjar bli lite stressad nu!! behöver minst 12 dagar för att klara mig per månad än så länge har jag skrapat ihop 0 dagar hmm ser inte såå bra ut!! Men fick lite glada nyheter av Ann idag iaf, tack gumman!!

Kan dom som ska ringa ringa nångång för fasen!! Vill veta hur det blir ju!

Idag blev det en sväng till Biltema, Jula och CityGross med mor och far.. blev bara 600kr fattigare denna shoppingrunda! nya vindrutertorkare , motorvärmarsladd(den förra hade ju nån sönder; D ) och lite småsaker å plus lite mat! Träffade Petragumsan å där, ska träffas i vecka tänkte vi!! längesen ju!

Helgen var lugn med mys hela helgen med mina underbara killar!! ♥

Ska börja träna igen å, måste kolla upp träningskort!! Blev ingen promenad idag trots att jag ledig! får bättra mig tills imorrn! Snart kommar M hem och jag har inte tagit ut nå mat ur frysen än.. får jag väll skäll kanske= ) äh ska kolla läget i skåpet nu...

kram Anneli


Kommentarer
Ann säger:

Heja Anneli, du är toppen, snart vänder det och det blir din tur! Kram

2009-10-06 | 16:24:34
Bloggadress: http://trivs-i-brattfors.blogspot.com
Ann säger:

P:S Ja, det är S på mitten av bilden! ;)

2009-10-08 | 14:53:41
Bloggadress: http://trivs-i-brattfors.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback