Månda igen då..

,, och inte fan har jag uppdaterat heller!! Skäms på mig sa Annika: ) Så här kommer det  lite nyheter typ:

Fatt Veckan som gått är just nu rätt luddig, kanske därför man ska skriva av sig lite varje dag så man kommer ihåg nåt ; ) men har ju inte riktigt haft tid, Blir ju inte så mycket över när isak e hemma!

Bowlade skiten ur Majsan förra måndan iaf , det tål att tas upp eller?: ).. nä då hon visst ju faktiskt inte vilka fingrar som skulle in i vilka hål haha.. Tis, ons städade jag nog, och lekte med isak såklart, blev en tripp till valbo också inkl. Ikea, köpte lite smågrejer medans Isak fick leka i lekrummet som vanligt när man besöker Ikea, bra ide det där!!  Tors-Fre blev det Jobba ..äntligen! Inte mycket av den varan just nu, längtar tills Annika tänker va hemma en sväng, det gör nog hon också; )   
 
                    


Sedan var det helg men innebandyträning för Isak och det började ju så bra den här gången... han var med på uppvärmningen men sen var det stop! Han ville inge mer sen efter det.. så det är väl ingen ide att fortsätta nå mer , var väl inte hans grej helt enkelt.. Bara Mamma hans som blev ledsen: ( vill ju att han ska vilja prova saker, skaffa fler kompisar och så!! Men men det kommer väl! Bara jag som stressar upp mig för mycket kanske!!

Sen gick jag och I på bio "labanfilm" Sen blev det sova över hos Mormor och Morfar för Isak för de skulle ju upp tidigt och åka iväg till Sthlm o Globen och gå på den där Dinosaureshowen! Snacka om att han har längtat har byggt globen i sanden på dagis och pratat om det hela veckan!! Och såå kul blev det å, han var så glad när han kom hem: ) T-shirt och dinohuvud hade han fått å= )  

                    
häftigt tyckte Isak= )

Söndan hann vi träffa han en kortis bara sen bar det iväg till Pappa hans: ( kul för Isak men inte för mig...

Nu blire träning på nya gymmet!! Slutar om 5... hej svejs



Kommentarer
Marie. säger:

Haha, nä precis! Hade jag fått veta det tidigare så hade det sett annorlunda ut, se bara på sista bowlingen! ;0) Hihi

Mysigt iaf!! Labanfilm lät mysigt det med =)

Kul att han blev nöjd med Dinoresan, spännande!

Kram å Puss!

2009-10-29 | 15:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback