Torsdagsmorron...

Igår fick jag en del besök: ) först Majsan som kom med blommor , tack gumsan!! Pratade lite skit sen dök Petra upp å!Prata mera skit..sen  Så  tog vi oss upp till stan efter ett tag och luncha på ATA eller APA som det heter nu ju: ) Sen kika vi på stan, tyvärr hade jag glömt plånboken hemma så Majsan fick stå för betalning; ) uträknat som Pappsen brukar säga haha.. nej då hon får sina pengar det vet hon!! Hon kommer ju på lördag igen tror jag! för då e det fotboll och öl som gäller hääärligt!

Petra och jag åkte sen hem till casa Runsten/pettersson och spelade lite tv spel och vips var kl 20 och dags för lite bonde söker fru!! Petra åkte hem , men kul att träffas ju!blir ju lite för sällan nu för tiden..

I tisdas(1 år och 1 mån) blev det bio med älsklingen och lite mat på Church Street , gott som tusan och mysigt♥ Gick på Flickan som lekte med elden, den var bra men inte bättre än förra dock enligt mig iaf!

                                                     Flickan som lekte med elden

Idag blire nog lite städning för imorrn e det jobbdags igen, en dag på en vecka TOPPEN att det gick 4 deltidsdagar den här veckan å.. Och inte får man nåt för det att man ställer upp heller märkte jag igår!! Jävla skit helt enkelt ... ger fan upp!

Håller tummarna att vi får ett bra besked idag då!! men sen dröjer det ju innan vi vet nå mer.. men lite hopp skulle jag få !!

Nu lite frukost .. och måste nog ta en prommis idag! sjukt dålig på det i veckan!

pusssssss och kraaaam


Kommentarer
Maja. säger:

Vadå APA? Nu har jag missat nåt.

Uträknat eller inte, man får inte va dum elle ;0) Hahha, de är lugnt gumman, du vet ju var jag bor!

Jag vet även var du bor mena ja =)

Fotboll på Lördag, yess yess fan va kuL!!

2009-10-08 | 17:28:43
annie säger:

haha va fan har jag skrivit.. APP ska det vara ju hahahaa..och haha det andra var kul å!! förde dock över en slant igår!!

2009-10-09 | 17:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback