gymtajm..

Igår öppnade nya gymmet, det verkar helt ok o fräscht.. så blir en provmånad där först då e ju bra pris å! Men Blev inge träna igår utan bara kolla in lokalerna och skriva upp sig, sen blev det lite bowling för mig och majsan igen, börjar bli stammisar där vi: ) Den här gången vann jag inte , måste varit fel på klotet mitt; D 

                                                                                                  


Sen när jag kom hem var maten redan lagad! hihi vilken tur jag har ♥
Mitt i maten kom Syster förbi en sväng, vi la in en beställning igen: ) härligt men det kostar ju å...

Resten av kvällen blev framför datan och tv:n.. sen sängen och sova!!

♥tänker på I nu som ska ta vaccinationsprutan idag, hoppas det går bra♥

           










Kommentarer
Sandra säger:

Tog den där vaccinsprutan igår jag, sjukt idag. Yes.

2009-10-31 | 10:21:16
Bloggadress: http://sanderstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback