update

Måndag kväll och Isak ligger i sängen och Mattias e på träning så jag passar på att blogga av mig lite!! Hör dock hela tiden isak pratar med nån i sitt rum, troligtvis Robyn.. vill lixom inte sova gobiten!

Jag kollar lite lätt på grannfejden.. hua vilken tur man har helt underbara snälla grannar, fast jag har ju haft ett rötägg när jag bodde på ljungvägen som kasta kattskit i brevlådan våran moget värre! för han var såå allergisk mot mina katter att han nästan dog när de var på hans gård åhh stackarn, men kattskit kunde han ta i! E som pene inte skulle kunna bada i Storsjön brukar jag jämföra med, han är allergisk mot fisk dårå! =)

Nog om det tänke bara uppdatera veckan som varit:

onsdag:bilfärd mot storstan , stopp för mat på donken, shopping i stockholm, resulterade dock endast i ett par sittunderlägg för min del!
sedan fotboll Sverige-Albanien på Råsunda, bra platser , bra match med vinst men tyvärr inge Vm för sverige då! E nog som det ska vara , borde spelat bättre i andra matcher om de ska platsa, får sikta på nästa Vm istället med lite nyare yngre ben kanske!! Frös nästan arselet av oss på matchen men gick hem och värmde oss hos Johanna och Kim sen! Tack för sovplatsen förresten!

Torsdag: Vakna, K och J hade redan åkt till jobbet, tog Max på en promenix, mysig hund faktiskt! jag e ju inte såå förtjust i hundar ju men Max gillar jag! Shopping i Täby och mat, inget inköp då heller tyvärr eller kan väl se det positivt å" jag sparade pengar" Åkte hem, hämtade Isak på Bågis mat och mys med familjen på kvällen....

Fredag: Sovmorron för mig och I, Mattias iväg tidigt till jobbet! synd att inte han va ledig å.. Blev film på morronkvisten , skulle till Seljan men I ville inte så vi blev hemma, lunch i Valbo me syrran och Mamsen och
Papsen och lek i lekrummet på Ikea så man fick gå i lugn och ro och handla där, 3 tofflor(till lilla familjen) och en blomma(lila orkide till sovrummet vårat) Sen leta vi innebandyskor åt isak men utan någon större lycka fanns inte rätt storlek, skulle möta Fam Larsson men de blev sena , typ några timmar sena bara haha..
Bio med syrran " äntligen midsommar" rätt så bra.. skandaler tycker vi om!! Hann hem till Idol med mina gobitar å, liite gotta lyxa vi till med å! Mysfreda e bästa dagen på hela veckan!

Lördag: sovmorron igen!! frulle.. sedan iväg till Jernvallen med en redan sur Isak, Innebandyträning som I skulle vart med på men vet inte vad som blev fel, bara gråt och ville absolut inte vara med .. och så blev det! hem igen då bara! Fixa ordning oss för dop, Mattias kompisar bäbis som skulle döpas.. Wilma heter gobiten deras! Sedan fika , sen hem och städa en snabbis för Mats och Maarit skulle komma på middag! Trevligt med supergo mat då såklart, har ju världens bästa kock i hemmet!! :)

Nu e jag trött skriver lite för mycket helt enkelt ..
sönda hämtade Jeppe Isak en sväng för att kolla på Klara i kyrkan och leka lite.. och nu Måndag:

sovmorron igen.. frukost.. alfabetsträning... lunch på bågis..bowling me bästa Majsan och Isak, fikade efteråt å!!Ett stopp på Rusta gjorde vi å och dessutom såg vi en kändis å hihi..Ensam Mamma söker Madde!! Såå kul att titta på det tycker jag hoppas hon hittar kärleken!

Nu e det dags för en dusch innan M kommer hem igen

Godnatt på er!


 Min kärlek och Jag!! ♥     Min gobit och jag!♥

Kommentarer
Ann säger:

Heeeeeeeej!

Härligt Anneli med lite bilder :)

Kram på dej!

2009-10-20 | 21:30:40
Bloggadress: http://trivs-i-brattfors.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback