Gomorron

GODMORGON då! En ny härlig vecka ...regnar ute och e apkallt Mattias har åkt till jobbet han borde legat kvar  och myst med miig istället! OCH inte Jobbar jag idag heller!! Börjar inte så bra den här veckan låter det som.. men ISAK kommer ju hem idag! Och det e ju TOPPEN!!Sen hoppas jag på lite andra glada nyheter i veckan å!!:)

Helgen som var bjöd på lite fest på lördagen och mys på fredagen med idol och god mat!!På lördan var det ju  fotboll blandat med öl/grogg/vin här dårå! Tyvärr var ju inte fotbollen nån höjdare men vi hade skoj ändå, festen avslutandes på livingroom, inte så mycket folk ute men vad gjorde det när vi hade kul!

Söndan var man ju lite bakis som vanligt men inte så man inte orkade göra nåt alls, blev en tripp till Hammarby och fick lite mat hos Kalle och Annelie( Mattias mamma och pappa då) Greta var med å(mormor åt Mattias) Älgstek bjöds det på! och jag åt kors i taket: ) var faktiskt rätt gott, Annelie hade gardera sig och gjort köttbullar å utifall jag inte åt=)

                                           Älgstek med gräddsås och bakad schalottenlök

Börjar bli lite rastlös nu.. svårt att vänta att I ska komma hem men ska väl ta och städa och göra fint i hans rum nu istället kanske äta lite frulle först å! För sen blire ju lunch hos Mina föräldrar!!Nu hörde jag posten komma, hoppas det e nå kul.... kram så länge

Kommentarer
Marie. säger:

Svärmor, Hon heter verkligen Annelie, jag trodde Mattias skämtade mig Aprilo i lördags, kom på nu att vi pratade om henne av nån andledning som jag också glömt =)

Mys att Isak kommer hem, gobitar =)

2009-10-13 | 20:30:37
Bloggadress: http://mariekexxet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback