tröööööööötttt

Idag är det torsdag och hunnit bli kväller å, sjukt trött e jag iaf så fattar inte varför jag sitter här och inte ligger i sängen och myser för! Mattias sitter och spelar Fifa, han blev som ett litet barn på julafton när det damp ner i brevlådan! = ) är kanske samma sak som när syrran och jag får hem kläder från forever 21!! Eller det är ju bättre såklart!!: )

                                              

Idag har jag spöat Anna i bowling.. eller jag skulle om vi hade fått spela klart sista serien, jag ledde ju faktiskt, men tiden var ute så det räknades inte påstod anna!!=)  Emil och Isak var med å , såå duktiga grabbarna våra!!

Sen åkter vi hem och hämtade grejer till badhuset  och åkte till Syrran och pejs, spelade lite tv-spel och åt en våffla, sen åkte jag och mötte M vid Willys för att handla lite. Sen lagade han lite Hamburgare åt oss.. Isak skulle sova kvar hos moster förresten för de ska på badhuset imorrn ju,  så vi passade på att rensa källarn och städa .. och shit va grejer man har! Men nu kan man gå in där.. det e ju bra!

äh nu blire nog sängen allt, natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback