Grillat!!



Japp då har det gått ännu en helg! Snabbt som vinden försvann den trots det var långhelg... mysig har den iaf varit , sol och finväder hela helgen. Massor av go grillmat hela helgen, först ute i stugan där mamsen och pappsen bjöd på grillat.. sen blev de grillning i storvik hemma hos M .. mumsigt värre!! SYnd bara att han inte har nå utemöbler; D Sen var det dags att grilla ute i Hammarby på lörda hos M:s mamma och pappa.. Blev lite promenad på byn då åsså! Isak fick åka skrinda han så han var nöjd= )Iaf kan det liksom inte grillas för mycket när det är varmt och soligt=) Mera sol tack!!

Grattis till fröken Severin som fyllde år i går.. blev lite fika där! och Isak fick leka lite med Ida för Linda var ju där å... tom jag fick present ! Tack linda!!  Ses på fotbollskola idag ...=) 

Igår blev det VeronaPizza med Majsan och Mattias (hennes) ute i mom..mums sörru!! och så hjälpte hon mig med håret å tack vännen!! 

Nu ska jag börja ladda för Isak fotbollskola idag.. jag är nog mer taggad än sonen min hihi!! Fast måste ju jobba klart först då!!

hej så länge...

Kommentarer
Ann säger:

Saknar dig här idag!!!!!!!!! Kram

2009-05-05 | 07:35:22
Bloggadress: http://trivs-i-brattfors.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback