Vardag igen...

Helgen är över och vardagen är här igen.. Fredagen med 10årsjubilemumsfesten var rolig men maten ganska kass iaf i min mun.. men var ju fler som inte gilla maten faktiskt! Bandet var bra coor hade tydligen eget husband med högsta vd å riktigt bra faktiskt så det blev lite dansa också  plus öl då förstås.. och självklart blev jag lite smådålig bara för att det var dags för att gå på ytterligare en fest på lördag=) då var det 25årsfest på Kharma  med utklädnad.. Jag och mattias gick som tomtar efter många om och men för mig iaf! Där var det däremot sjukt go mat=) fem plus av fröken kräsen !! Och festen var ju skoj å.. känner ju inte så värst många där dock men helt klart roligt iaf!


Men nu längtar jag till nästa helg!!!

Förresten idag är jag lite sur faktiskt .. på jobbet mitt och konstiga ideer jag inte har nån som helst förståelse för börjar ge upp igen:(

Inte har jag sonen hemma på en vecka nu heller:( V

kram

Kommentarer
Ann säger:

Heja Anneli!!

Kram

2009-05-14 | 08:55:55
Bloggadress: http://trivs-i-brattfors.blogspot.com
Anonym säger:

tack vännen!!

2009-05-14 | 14:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback