helg igen..

..och gu så skönt! nog för att jag bara jobbat 3 dagar den här veckan men ändå!! Idag har vi varit lite flamsiga på växeln men det får man e ju freda för fasen.. =) Ikväll blire lite grillning i storvik mumsigt sörru!! Ska ringa planera lite hemlisar med M.S å..  ; )

Och imon är det sthlm hihi va roligt Mattias!! Du är underbar, men det visste du ju redan!

Igår träffa jag isak en sväng å..var hem till familjen Gerell(snart iaf) och hämta lite stolar... Då hade isak lagt sig och jag gick upp och sa gonatt och pussa på han.. men saknar han desto mer när jag träffar bara en snabbis ju! Men tack gode gud för att han heter Runsten!!!: )

Nu är det hemgång snart .. tackar!!

PUSSsSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback