Gomorron lörda..

här kommer en tidig uppdatering så vissa blir nöjda ; ) 

Vaknade vid femtiden som vanligt i morse men självklart somnade jag för idag är det lörda .. o lörda betyder massor att göra å iaf just den här lördan..  Hade lätt kunna sova ett par timmar till men struntar i det istället och börjar dagen redan nu:) M åkte ju och jobba han, hade ju helst velat att han skulle stannat och myst med mig hela morgonen men men...  hade hoppats på sol å men icke..inte än iaf! Idag kommer I hem igen efter varit ute på äventyr ..så ikväll blir det mys med Isak och Mattias för hela slanten hihi..

Skulle försöka hinna till Pillan i Hofors å men hinner nog inte tyvärr så får tat senare.. hon fyller i mon ju! Grattis i förskott !

Nu ska jag börja lite lätt med och hämta lite grejer jag behöver i källarn= )

puss så länge ...

längtar efter M och I  och T och M ska bli jäkla skoj!!! = )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback