Nu lär väl sommaren börja snart för f-n..

Solen skiner och vi går in i en ny härlig vecka(dock inte så mycket sommar trots det är juni).. rätt pigg idag ändå fast det är måndag å!! Idag kommer min älskling hem : ) och vi ska på fotbollskola idag å ska bli såå skoj!! Men jag slutar ju 20 i fem så jag blir lite sen men mamsen åker ju dit med han och syster kommer åsså o kollar=)

SverigeFotbollen gick åt skogen i lördas å men det var go mat och trevligt sällskap iaf så det var ju bra! Sen blev det en sväng till Helenes 40 årsfest...det skulle vart roligare om jag inte mådde dåligt och ont i nacken och huvudet så vi åkte hem rätt tidigt.. orkade liksom inte : (  sen sov vi rätt länge på söndan iaf=) det var skönt!!

Kollade hus i lördas gjorde vi å! : )himla fint och rätt så perfekt för oss faktiskt.. men priset är ju för högt såklart så det är ju synd men man vet aldrig!   Måste ju sälja min lägenhet å .. kanske blir svårt eller inte jag vet fan inte! Tyvärr köpte jag ju den dyrt så jag får nog inte tillbaka pengarna ens känns lite tråkigt det!!


Nu ska jag till sjukgymnasten strax och plågas för verkar inte riktigt bli nå bra med den där akupunkturen inte.. men lär väl sluta om det inte blir bättre antar jag!! hoppas han kan hjälpa på annat sätt då!


längtar tills jag får gå hem.. längtar efter Isak ju!! och Mattias såklart mina underbara killar♥♥

hej så länge!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback