Arbetslös ??: (

jahapp då är man snart helt jävla arbetslös då! Grattis Anneli..
Nån som har jobb åt mig tack?? Det här känns jätteroligt att man verkligen blir uppskattad och får igen när man ställer upp ... tack så mycket men nu behöver vi inte dig längre!!!

Iaf så blire grillning med älsklingen ikväll men först ska vi ut och jogga lite i trebo!! fast det har ju inte hänt än men planerna finns där iaf =) hungrig som få e jag redan så vet inte hur det ska gå!!

trevli onsdakväll på er!!

Bra ´Fotbollsmatch igår förresten heja sverige!!
 


o grattis till vinsten Ann; P

Kommentarer
Ann säger:

Tack! Och jag hoppas verkligen att det löser sig för dig, jag vill ju att du kommer hit, vem ska jag annars tävla mot ;)

2009-06-26 | 15:26:26
Bloggadress: http://trivs-i-brattfors.blogspot.com
Anonym säger:

tack vännen!! ja inte får du tävla med nån annan heller: P

2009-06-30 | 13:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback