Mycke kalas!!

Idag ska man väl sätta i lite nålar i nacken igen .. om det nu är nån ide verkar ju bara bli sämre av det! Så får se hur jag gör idag!! Vill inte ha sån här huvudvärk o nackvärk som jag har sen jag börja med akupunkturen ju!Vill ju bli bättre inte sämre,,,

Skönt idag måste jag säga att fläktarna inte fungera .. är kanske den ända som som tycker det här, blir ju visserligen lite dålig luft här inne men såå jäkla skönt och slippa den där jävla äckliga röklukten som direkt kommer in genom fläktsystemet.. hur jävla svårt kan va att gå en bit ifrån eller gå runt huset (som sussie gjorde)för att vi ska slippa andas in skiten typ 20 ggr per dag eller mer när de hänger där och röker ... bläää vidrigt rent av!!  Men de flesta har väl börjat för det var såå gott : D .. haha ...

Igår var det kalas hos lill-emil som blivit stor 2 år fyllde han .. och så goda negerbollar(man får säga så menar ju inge illa med det inte) Mamma Linda hade bakat å mums var det!!: ) Och idag är det kalas igen. .. Stor-Emil fyller 7 år idag!! Så här såg tårtan ut typ!! Så det blir lite kalas och fika idag å!

Härlig fotbollsvinst i går å för Sverige 4-0 !! Så ska det se ut!! kanske har lite chans ändå till VM vi kan ju inte gö nå annat än hoppas och heja på !  Resten av kvällen visa sig bli bra den å; )

Ses imon!! Då kör vi med djur och natur Ann= )

Pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback