nacken..

Idag har jag ont i nacken som fan.. började med akupunktur i måndas och det kändes bara värre efteråt men lär ju ge det en chans och bli bättre efter nåra gånger kanske!! Skönt att veta att röntgen visa att jag hade en skada som låg där sen jag var 14 iaf troligen då.. nu har jag det på papper iaf!! Varesig det går att fixa eller inte men bra att få det bekräftat ju! Man är ju van att ha ont hela tiden å: (

Sitter just nu o tittar på ett lurigt väder , har nyss haglat lite men nu skiner solen igen är dock jäkligt kallt nu motför i helgen mera sånt soligt och utomlandsvärmeväder tack: ) Ska väl hem strax och få i mig lite mat innan det bär iväg till X:et (annax då rå såklart) och fika lite hon har ju fyllt år ! Sen kommer väl syrran och ska vi kika lite på att beställa från forever 21: ) hihi såå kul ..men blir ju rätt dyrt med alla tillägg och skit..men vad gör man inte för lite nya roliga kläder= )

Igår blev det pizza+mys(hihi) istorvik gott men inte så  bra för våran grej Ann eller hur?? men det löser sig nog; ) ändå två veckor kvar va!!
 

Nu är det dags !! hej på ett tag då!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback