Midsommar snart..

blir tokig på dessa rökare som håller till här.. hur svårt kan det vara att inte stå där röklukten går rakt in fläksystemet och in här där vi sitter! De är härmed idiotförklarade av mig!!! Luktar fan apa och jag får världens huvudvärk fyy fan!!

Är iaf helg snart ska bli sjukt skönt måste jag säga!! Idag blir det mys i bovik och där fortsätter det med midsommarfirande  imon  där och senare blire fest hos syster o pejs=) Och på lörda fortsätter firandet hos Majsan i Mom där vi cyklar vidare på kvällen till Hammaryparken och dansar lite kanske!!  Blir nog roligt iaf! Synd bara att vädergudarna inte kan utlova sol och 25 grader varmt.. men man får välla va glad om det är uppehåll antar jag ...

Inte hade det kommit nå paket idag heller ..stor besvikelse ju..men väntar snällt till månda har ju inget annat val!

Igår var vi ut o käka med jobbet på kharma, blev en hamburgare för mig , den var rätt så god ..men åh kan inte blogga mat nu när jag är dödshungrig heller!! Iaf blev det en tidig kväll var ju bara meningen och träffas lite och prata och äta lite gott innan folk springer iväg på semester och det lyckades vi med ju.. förutom att Ann banga ( men förstår na, fast sen kom jag på att hon skulle vara ledig idag så då hade hon gott kunna följa med ju: P hehe nä då gumman!!

trevlig midsommar på er nu pyser jag!!=)))))



Kommentarer
Mary. säger:

Trevlig midsommar på dig med! Ses imorgon! Pussss

2009-06-19 | 08:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback