sovmorron ..

..var det ju tänkt man skulle ta men inte kunde jag sova inte! Men Mattias han snarkar vidare han♥ .. ja fattar inte varför inte jag kanju... så nu sitter jag iaf o skriver lite vi datan nu få se om jag börjar städa snart kanske måste ha fint till isak kommer hem på månda ju=)  

Igår spenderade jag syrran o annax en hel del pengar på forever 21.. hoppas vi får det nästa vecka sååå kul ju!! skulle vara roligare o shoppa där live istället men det blir ju lite dyrare då ju!=)
Se hela bilden

Ikväll är det vmkval då. skulle inte vara helt fel att vara där heller trots skitväder.. men med några öl i kistan och en sverigetröja så ordnar det sig!!  Blir att titta på mulligans istället det duger det å hoppas det blir go mat å!!

Undra hur det var på Springsteen i torsdas fredas då? synd man missa det ju...

kanske man skulle ta och jogga lite känner mig lite hurtig idag.. just nu iaf men det kan ju ändras fort visserligen!!

trevlig lörda på er! kram o pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback