Sol sol och mera sol..

sol..verkar det bli till veckan.. känns som vi förtjänar det nu, efter en tokkall börja på sommarn! Nog fatt jag jobbar hela tiden men sol vill man ju ha vilket som!! Och helst ska ju helgerna vara soliga och varma! I helgen blir det en sväng till Ockelbo och kika på marknaden lite om vi orkar eller om det bara blir sol och slappa jag vet inte vi får se!! Linda vill jag åker till Sthlm men jag har varken råd eller lust , ska ju dit nästa helg!

..Nu har det varit midsommar å.. men firandet i bovik uteblev, fattar inte varför nå grannbråk eller nåt fjantigt tydligen men några grannar ordnade med stång och dans iaf och godis åt barnen=) så dom var nöjd iaf.. huvudsaken det ju!!

Kvällen fortsatte hos syster och pejs med fest och grill och kubb=) trevlig kväll blev det.. men den slutande lite konstigt men det löste sig till det bättre till slut!!



Lördagen var vädret mycket bättre .. tur det för vi cykla från mom till Hammarby!! Festen var kul och cyklingen gick bra , inge större skador! Bara Diana som fick litet skrubbsår, men det gick nog rätt bra ändå!! Sedan blev det parken och lite dans och mer öl.. skojsigt!! Sen sov jag och älsklingen i hans barndomshus och 90 säng hihi mysigt ju:)

Dagen efter var fin och solig.. låg och mös i trädgården i hammarby innan kalle skjutsa oss och hämta bilen hos majsan! Där var det nästan städat och klart.. var ju en del som där!! Sen blev det pizza och mys resten av kvällen i Storvik!!

Idag kommer kläderna.. åkte från Malmö 23.36 och sedan örebro sen gävle och nu på ingång till sandviken tjohooo äntligen...

Nu blire träning!!
 


kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback