mera sol..

..och värme denna vecka också!! synd att man jobbar eller jag är väl glad att jag jobbar egentligen men ändå man vill åsså vara ledig och bada och sånt med sonen när han e ledig ju.. men jag tjänar ju pengar nu! ett tag till iaf!!

Helgen var het! Blev en hel del bada hedåsen , högbo och bovik, men också Ockelbomarknaden hann vi med .. men det var inte så jäkla mysigt att gå där i värmen heller! Köpte en spikmatta så jag o syster slipper dela på den vi köpte förut så nu har jag min egen matta!! För struligt att ha varannan vecka ju! Petra kom och hälsa på en sväng i lördas å , det var roligt vi ses ju för sällan nu för tiden! hoppas det blir nå Camping i år då!! få se om det blir rättvik .. får ju inte ledigt då ju så måste bli på helgen istället! nåt ska vi väl kunna hitta på!
 Se hela bilden

Bio "Baksmällan" gick vi på i lördas.. så rolig! rekommenderas!! Före bion bjöds det på mat på olles .. min sista fajita pita i  gävle för Olearys ska läggas ner i Gävle tydligen fick jag höra .. hur fan ska jag få min fajita! Har ju visserligen min alldeles egna kock så kanske han kan fixa nå liknande =)♥

Idag blir det hem o hämta lite grejer och iväg till stugan igen. blir väl kanske lite bada idag å skulle jag tro!!

Pratada nyss med I i telefon han och mommo och moffa hade badat lite!! jag vill också vara där!

Nu e det lunchtime!

Se hela bilden

See U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback