jo..

..Här har det ringt på så jag har ont i halsen iaf.. men snart är jag hemma igen! Blev ju långdag för gobiten på dagis idag..trist men mormor bor ju uti bovik nu så hon kan ju int hämta tyvärr!! Men det ska nog gå bra med lite långdagar å... har ju semester han nästa vecka sen en vecka på dagis igen men sen semester i 5 veckor för gobiten.. skönt för han synd man själv inte får semester.. dock är man arbetslös två veckor mitt i sommarn så får passa på göra lite saker då istället! Synd å att Mattias inte har nå ledigt alls : (

Nu är det tight i våran tävling alltså.. Ann har tolv jag har elva.. hon fick nyss Uffe Lundell fan fan åsså! kom igen nu dåring då!!!!=


kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback