Valbo utan pengar idag!!

Ja då var det tisdag då och här sitter jag framför datan igen, naken dessutom haha kanske lite mycke information men jag gör ju det .. har inte hunnit klätt på mig än helt enkelt!!

Väntar bara på att Petra ska ringa och säga att vi ska åka till Valbo.. vad vi ska göra där med 0 kr vet jag inte men vi umgås lite iaf!! Det var längesen!! Saknar ju min Petra!! Blir ju inge Classic car week iår tyvärr.. men blir lite camping helgen efter har vi bestämt!! Vart vette fan, men det kvittar!!
 


Imon blir det nog camping med majsan en sväng.. få se om Petra hänger på å! Vi tänkte åka dit solen är om det går, och bara dricka lite vin och njuta av den svenska kalla sommaren!! Lutar mot Öregrund om vädret tillåter det....

På fredag bär det i väg till Storstan och hälsa på Linda!! Roligt ..
men blir ju några dagar borta från M å, det blir ju tungt!♥men vi klarar oss nog! tycker om att längta å!!:)  Han jobbar ju som vanligt och kan inte följa med på nå äventyr tyvärr... visserligen är det tjejvecka den här veckan så han får inte iaf; P

Nä nu ringer jag upp Petra börjar suga i shoppingnerven.. äh just jag jag hade ju inge pengar f-n då!!

ha en bra  tisdag

kram


Kommentarer
Anonym säger:

Mysigt med tjejvecka!

Kram

2009-07-23 | 09:07:15
Ann säger:

Se förra kommentaren ;)

2009-07-23 | 09:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback